چگونه از وبلاگ، یک سایت غنی،پربیننده و درآمدزا بسازیم؟

خرید و فروش بیت کوین

این‌روز‌ها همه نسبت به داشتن یک سایت عالی و پربیننده که حتی بتواند موجب کسب در آمد شود علاقه مفرطی پیدا کرده‌اند. اما چگونه می توان به سایتی پربیننده دست یافت؟ ما در اینجا قصد داریم به یکی از مطمئن ترین و ساده ترین شیوه ها که بر اساس اصول علمی ثبت شده است اشاره کنیم. شما پس از اعمال این دستورالعمل معجزه آنرا در افزایش آمار بازدیدکننده سایت خود خواهید دید.

روش های پیشنهادی زیر را برای داشتن یک وبلاگ یا سایت پربیننده بخوانید

HTML clipboard

ابتدا زمینه و موضوع اصلی را پیدا کنید که فکر می کنید هنوز اینترنت از آن اشباع نشده است. ( هر چند در حیطه زبان و محتوای فارسی هیچ موضوعی اشباع نشده).

بعد از آن یکسری از کلمات کلیدی را که فکر می کنید دیگران با استفاده از آنها مطالب موضوع مورد نظر را پیدا خواهند نمود فهرست کنید.

سپس مقالاتی را برای هر کدام از این کلمات کلیدی بنویسید.

پس از آن این مقالات را بر روی وبلاگتان یا سایتتان قرار دهید و پس از چند وقت با دنبال کردن و بررسی نمودن سایت یا وبلاگ خود به نتیجه کار پی ببرید.

یک پیشنهاد وبلاگی

برای داشتن سایتی خوب  که حتی بتواند پول سازهم باشد، شما نیاز دارید که آمار بازدید کننده سایتتان هر چه بیشتر باشد ( آمار بازدید های مفید و آنهائی که هدف خود را بدرستی پیدا نموده‌اند). و در اینجاست که ما به شما سیستم وبلاگ را پیشنهاد می کنیم و اما چگونه؟ و اگر وبلاگ دارید با این روش ترافیک خود را چند برابر خواهید نمود.

یک وبلاگ دارای ساختمان مشخص است که می تواند بعنوان استخوان بندی یک سایت مورد استفاده قرار گیرد. وبلاگ ساده ترین ابزار انتشار محتوای اینترنتی می تواند باشد. نشر حوادث و اتفاقها بر اساس زمان رخداد، توضیحات و تفسیرهائی که بر روی اخبار و موارد مورد علاقه می دهیم و یا کارهای روزانه ای که انجام می دهیم هر کدام می تواند دستمایه نشر یک وبلاگ قرار گیرند. Roz5.com

ساختن سایتی قوی،پول ساز و پربیننده با استفاده از وبلاگ شاید تعداد کمی تصور این را داشته باشند که بتوان از یک وبلاک به یک سایت عالی رسید. ولی در حقیقیت یک وبلاگ بصورت مؤثری  می تواند برای این امر استفاده شود. در واقع وبلاگ ساده ترین راه رسیدن به یک سایت عالی است. اما مهمترین دلیل استفاده از وبلاگ این است که یک وبلاگ در مقایسه با یک سایت استاتیک تعداد بیننده بیشتری را سریعتر یه شما هدایت خواهد کرد. ساختن سایت قوی با استفاده از وبلاگ یکی از مهمترین تکنیکهای روز است.

پس باتوجه به موارد ذکر شده:

· ابتدا موضوعی بکر و حیطه کاری بکر و مشخصی برای وبلاگ خود پیدا نموده و کلمات کلیدی آن را تعیین نمائید.

· اولین مقاله خود را بر اساس کلمات کلیدی تعیین شده بنویسید.

· سپس وبلاگ خود را بسازید و مقالات خود را منتشر کنید

· حالا شما صاحب یک سایت غنی هستید، البته اگر دستورات بعدی ما را هم بکار ببندید.

مورد مهم و بسیار مؤثر – طبقه بندی موضوعی مطالب

برای اینکه ساختمان و شالوده اصلی سایتتان ( ار طریق همین وبلاگ یا در اصل همان وبلاگ بهینه سازی شده تان) بسیار مؤثر باشد، در انتخاب نوع و سیستم وبلاگ نویسی و اگر از فضاهای رایگان استفاده می کنید از میزبانتان مطمئن شوید. ولی در چه موردی؟ مطمئن شوید که آن سیستم به شما امکان دسته بندیهای موضوعی نوشته هایتان را بدهد. بعنوان مثال از سیتمهای نشر مثل Word Press یا MoveableType و یا مثل سایتهای ایرانی http://mihanblog.com و یا http://www.parsiblog.com و … را نام برد.

شما باید حداقل 10 کلمه کلیدی بسیار و اصلی مهم برای طبقه بندی موضوعی نوشته هایتان انتخاب کنبد.

پس از آن کلمات کلیدی ثانویه دیگری را در ذیل همان موضوعات اصلی تدارک دیده  و تحت آن عناوین و سرفصلها به نوشتن و تهیه مطلب اقدام کنید.

اما چرا مورد اشاره شده در بالا بسیار مهم است؟

اگر شما بر اساس کلمات کلیدی که سرفصلها یا بعبارتی طبقه بندی موضوعی سایتتان را مشخص می کند، شروع به نوشتن کنید سر انجام پس از مدتی دارای صدها صفحه نوشته بر روی سایتتان ( منظور همان وبلاگ است) خواهید شد. هر کدام این صفحات دارای لینک به یکی از ده موضوع اصلی شما هستند. و هر کدام این لینکها از کلمات کلیدی مهم شما استفاده می کنند. پس ناگفته پیداست با توجه به اینچنین صف آرائی مناسب و منظمی از کلمات کلیدی، رتبه سایتتان در موتورهای جستجو برای موضوع‌های انتخاب شده، بالا خواهد رفت.

تعداد بازدید کننده را بالا ببریم

حالا موقع آن رسیده است که با تکنیکهائی که ذکر خواهیم کرد آمار سایت خود را بالا ببریم. اینجا جائی است که وبلاگ شما خواهد درخشید.

تعداد زیادی فهرست یا دایرکتوری بر مبنای RSS/Blog وجود دارند که گرسنه بلعیدن مطالب شما هستند. با ثبت نمودن وبلاگتان در این فهرست ها شما می توانید آمار سایت خود را فوری و سریع بالا ببرید. معمولاً ثبت در این فهرستها اگر از ثبت در موتورهای جستجو مؤثر تر نباشد کمتر نیست! و بدین گونه است که وبلاگ شما به یک سایت غنی، قوی، پربیننده و درآمدزا تبدیل می شود.

· یک مجموعه قوی از سایتها در آدرس زیر وجود دارد که شما می توانید سایت خود را در این مجموعه ثبت کنید: http://www.masternewmedia.org/rss/top55

· سایت دیگری که شما باید سایت خود را در آن ثبت کنید یاهو است اما چگونه؟ آدرس RSS سایت خود را در صفحه My Yahoo اضافه کنید. اگر شما این صفحه را ندارید به آدرس http://www.yahoo.com بروید و با کلیک کردن بر روی MyYahoo ( اگر اکانت یاهو ندارید آنرا بسازید) آنرا تشکیل و با ورورد به اکانت خود و کلیک روی Add content آنرا (RSS سایت یا وبلاگ خود را) اضافه کنید.

در این صورت هنگامی که به صفحه My Yahoo خود بر می گردید فهرست عناوین وبلاگ خود را بر روی این صفحه خواهید دید. ( جدیدترین موارد را)

حال اگر به سیستم شمارنده سایت خود مراجعه کنید خواهید دید یاهو سایت شما ویزیت و معرفی نموده است چیزی که شاید برای سفارش آن می بایستی حداقل دهها هزار تومان می دادید! معجزه شده است نه؟!!

فهرستها را از مطالبتان مطلع کنید

هر زمان که مطلب جدیدی را منتشر نمودید باید فهرست هائی که سایتتان را در آن ثبت کرده اید از این مطلب آگاه کنید. این کار بوسیله pinging انجام می شود و یکی از سایتهائی که شما می توانید از آن استفاده کنید عبارتست از:  http://www.pingomatic.com که شامل یاهو و 15 فهرست مهم و بزرگ است. این عمل را فراموش نکنید.

ماه اول ماه مهمی است

در طول ماه اول از انتشار وبلاگتان یا شروع این دستورالعمل پیشنهاد می کنیم حتی الامکان هر روز یک مطلب را بر روی وبلاگتان با اصول ذکر شده بالا منتشر کنید. وبلاگهائی که مرتب بروز می شوند آمار بالاتری بدست می آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *