بهترین افزونه های وردپرس

بهترین افزونه های وردپرس برای وب سایت کسب و کار

خرید و فروش بیت کوین

بهترین افزونه های وردپرس کدامند؟ با کدام افزونه های وردپرس می توانیم در سال ۲۰۲۱ کسب و کار خود را به سطح بالاتری برسانیم؟

بیش از ۵۷۰۰۰ افزونه وردپرس وجود دارد. این تعداد باعث می شود کاربران جدید در پیدا کردن افزونه مناسب برای وب سایت خود دچار مشکل شوند.

داشتن مجموعه ای مناسب از افزونه ها و ابزارهای وردپرس می تواند به شما در پیشرفت تجارت آنلاین کمک کند. در این مقاله، ما انتخاب تخصصی افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری در سال ۲۰۲۱ را به اشتراک گذاشته ایم.

بهترین افزونه های وردپرس
بهترین افزونه های وردپرس

۱٫ WPForms

افزونه wpforms
افزونه wpforms

هر وب سایت حرفه ای به یک فرم تماس نیاز دارد زیرا تماس با بازدید کنندگان شما را آسان می کند. WPForms جزو بهترین افزونه های وردپرس فرم تماس برای وردپرس است.

فرم ساز آنلاین این افزونه به شما امکان می دهد به راحتی، با کشیدن و رها کردن المنت های مختلف، فرم های تماس، فرم اشتراک ایمیل، فرم سفارش آنلاین، فرم پرداخت، نظرسنجی ها، و اساساً همه انواع دیگر فرم های آنلاین ایجاد کنید.

WPForms با تمام سیستم های محبوب بازاریابی و پرداخت آنلاین ادغام می شود ، بنابراین می توانید در کمتر از ۵ دقیقه فرم های قدرتمندی بسازید.

حتی گزینه هایی برای کمک به شما در ایجاد فرم ثبت نام سفارشی وردپرس و صفحه ورود کاربران وجود دارد.

بیش از ۳ میلیون وب سایت از WPForms استفاده می کنند و اکنون بیش از ۳ سال است که آنها امتیاز ۴٫۹ از ۵ ستاره را حفظ کرده اند!

نسخه WPForms Lite رایگان است و برای کسانی که به دنبال یک راه حل ساده و رایگان هستند در دسترس است.

برای استفاده از تمامی امکانات این افزونه می توانید نسخه Pro آنرا خریداری کنید.

گزینه جایگزین: Formidable Forms یک گزینه عالی برای ایجاد فرم های پیشرفته وردپرس است.

۲٫ MonsterInsights

افزونه MonsterInsights
افزونه MonsterInsights

MonsterInsights بهترین افزونه Google Analytics برای وردپرس است. این افزونه به شما امکان می دهد “به درستی” وب سایت خود را با Google Analytics متصل کنید ، با گوگل آنالیتیکز می توانید دقیقاً آمار وب سایت خود را ببینید و بفهمید بازدیدکنندگان از کجا ها به سایت شما می آیند (موتور های جستجو، سایت های دیگر، شبکه های اجتماعی و…).

بهترین مزیت این افزونه آن است که تمام آمارهای مهم گوگل آنالیتیکز را در داخل داشبورد وردپرس به شما نشان می دهد.

سپس می توانید وب سایت خود را مطابق با آن بهینه سازی کنید تا میزان بازدید، تعداد مشترکان و درنتیجه درآمد خود را افزایش دهید.

MonsterInsights یک نسخه رایگان مناسب دارد، اما قدرت واقعی آن در نسخه پیشرفته نمایان می شود.

افزونه MonsterInsights توسط بیش از ۲ میلیون وب سایت استفاده می شود.

۳٫ Yoast SEO

افزونه Yoast SEO
افزونه Yoast SEO

بهینه سازی برای موتور های جستجو یا سئو (SEO) به شما کمک می کند بازدیدکنندگان بیشتری از موتورهای جستجو به وب سایت خود جذب کنید. با اینکه وردپرس از نظر SEO بهینه شده است، کارهای بیشتری وجود دارد که می توانید برای افزایش بازدید وب سایت خود با استفاده از افزونه های SEO انجام دهید.

Yoast SEO یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس در تمام دوران ها است. از بین تمام افزونه های سئو وردپرس ، Yoast جامع ترین راه حل را با تمام ویژگی ها و ابزاری که برای بهبود سئو در سایت خود نیاز دارید، ارائه می دهد.

این افزونه به شما کمک می کند تا برچسب های متا اضافه کنید، نقشه صفحات وب سایت (Sitemap) ایجاد کنید، سایت خود را به Google Search Console متصل کنید، سایتتان را برای رسانه های اجتماعی بهینه کنید و موارد دیگر.

یکی از ویژگی های قدرتمند Yoast تغییر مسیر صفحات وب سایت شما است که به شما امکان می دهد به راحتی فورواردر ۳۰۱ ایجاد کنید. همچنین تغییر آدرس صفحات (URL) را شناسایی کرده و هدایت خودکار ایجاد می کند، بنابراین در وب سایت خود پیوندهای خراب نخواهید داشت.

جایگزین: All in One SEO Pack یک جایگزینی مناسب برای این افزونه است.

۴٫ Constant Contact

افزونه Constant Contact
افزونه Constant Contact

ایمیل موثرترین و مطمئن ترین ابزار بازاریابی در اختیار شما به عنوان یکی از صاحبان مشاغل است. داشتن ایمیل کاربران به شما امکان می دهد حتی پس از خروج کاربران از وب سایت خود با آنها در ارتباط باشید. به همین دلیل است که ما به هر صاحب مشاغلی توصیه می کنیم فوراً ساخت یک لیست ایمیل را شروع کنند.

Constant Contact یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان خدمات بازاریابی از طریق ایمیل در جهان است.

این افزونه به شما امکان می دهد یک لیست ایمیل ایجاد کنید و برای مشترکین خود خبرنامه های الکترونیکی زیبایی ارسال کنید.

این افزونه تنظیمات سریع و آسانی برای کاربران غیر فنی ارائه می دهد. همچنین با افزونه های محبوب وردپرس مانند OptinMonster و WPForms به خوبی کار می کند.

گزینه های جایگزین: SendinBlue و ConvertKit گزینه های خوبی هستند.

۵٫ Sucuri

افزونه Sucuri
افزونه Sucuri

امنیت باید در اولویت اصلی همه صاحبان مشاغل آنلاین باشد. Sucuri یک افزونه امنیتی وردپرس و فایروال تحت وب ارائه می دهد که احتمالاً یکی از بهترین محافظانی است که می توانید برای سایت خود داشته باشید.

این افزونه سایت شما را در برابر حملات DDoS، تهدیدات بدافزارها، حملات XSS و اساساً هر نوع حمله دیگر نظارت و محافظت می کنند. اگر در وب سایت خود فایروال ندارید، باید امروز یک firewall اضافه کنید.

۶٫ UpdraftPlus

افزونه UpdraftPlus
افزونه UpdraftPlus

UpdraftPlus محبوب ترین افزونه پشتیبان گیری از وردپرس در بازار است. این افزونه به شما امکان می دهد پشتیبان گیری خودکار را تنظیم کرده و با خیال راحت نسخه پشتیبان وب سایت خود را در جایی امن مانند Google Drive ، Dropbox ، S3 ، Rackspace ، ایمیل و موارد دیگر ذخیره کنید.

همچنین بازیابی وب سایت از نسخه پشتیبان بسیار آسان است. افزونه پایه رایگان است، اما نسخه پولی افزونه نیز در دسترس است با ویژگی های اضافی و پشتیبانی ویژه.

جایگزین: BackupBuddy و VaultPress (Jetpack Backups) نیز راه حل های عالی هستند ، اما فقط نسخه پولی دارند.

۷٫ WP Rocket

افزونه WP Rocket
افزونه WP Rocket

WP Rocket بهترین افزونه کش (caching) وردپرس در بازار است. این افزونه به شما امکان می دهد سرعت و عملکرد وب سایت وردپرسی خود را بدون نیاز به مهارت فنی فوراً بهبود ببخشید.

افزونه به طور خودکار، تنظیمات توصیه شده cache وردپرس مانند فشرده سازی gzip ، cache صفحه و بارگیری cache را روشن می کند. همچنین می توانید ویژگی های اختیاری دیگر مانند لود تصاویر در زمان اسکرول کردن، پشتیبانی CDN ، DNS pre-fetching ، کاهش سایز صفحات وب و موارد دیگر را فعال کنید تا زمان بارگذاری صفحه بهبود بیشتری یابد.

از همه مهمتر ، WP Rocket منتظر اولین درخواست برای کش کردن صفخات سایت نمی ماند. به طور خودکار با خزیدن در تمامی صفحات وب سایت شما آنها را کش می کند که منجر به افزایش عملکرد فوری می شود.

WP Rocket همچنین قابلیت Imagify را ارائه می دهد که یک سرویس بهینه سازی تصویر رایگان است و به شما کمک می کند وب سایت خود را حتی بیشتر بهینه کنید.

تنها نکته منفی این است که دارای نسخه رایگان نیست.

جایگزین: WP Super Cache رایگان است ، اما به قدرتمندی WP Rocket نیست.

۸٫ SeedProd

افزونه SeedProd
افزونه SeedProd

SeedProd بهترین سازنده صفحه با کشیدن و رها کردن (Drag and Drop) برای وردپرس است. این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی طراحی وب سایت خود عوض کرده و صفحه آرایی کامل وب سایت خود را بدون نوشتن کد انجام دهید.

صاحبان مشاغل این افزونه را دوست دارند زیرا به آنها امکان می دهد صفحات ورودی وب سایت خود را بدون نیاز به استخدام توسعه دهنده در عرض چند دقیقه ایجاد کنند.

شما می توانید از بین بیش از ۱۰۰ الگوی زیبای آماده، طرح خود را انتخاب کنید ، یا یک طرح کاملاً سفارشی را از ابتدا با استفاده از کشیدن و رها کردن سازنده صفحه وردپرس ایجاد کنید (بدون نیاز به کدنویسی).

الگوهایی از پیش ساخته شده برای صفحات ورود، صفحات فروش محصولات، صفحات تشکر از شما، صفحات ثبت نام وبینار، صفحات به زودی، صفحات حالت تعمیر و نگهداری، صفحه ۴۰۴ و موارد دیگر وجود دارد.

SeedProd با یک سیستم طراحی هوشمند ارائه می شود ، بنابراین می توانید به جای انجام کارهای تکراری با استفاده مجدد از عناصر در وقت صرفه جویی کنید.

این افزونه دارای تمام بلوک ها و ویژگی هایی است که شما از یک صفحه ساز قدرتمند انتظار دارید، مانند فرم های optin ، پروفایل های اجتماعی ، تایمر شمارش معکوس ، فرم های تماس ، دکمه ها ، بلوک های محتوای مختلف و موارد.

جایگزین: Beaver Builder و پلاگین صفحه ساز Divi گزینه های بسیار خوبی با ویژگی های قدرتمند هستند. همچنین می توانید CSS Hero را برای شخصی سازی قالب امتحان کنید.

۹٫ MemberPress

افزونه MemberPress
افزونه MemberPress

MemberPress یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای وب سایت های کاری است. به شما امکان می دهد دوره های آنلاین ، انجمن ها و سایت های عضویت را با استفاده از وردپرس ایجاد کنید. این بهترین افزونه عضویت در وردپرس است.

شما می توانید براساس برنامه های اشتراک خود ، اشتراکی ایجاد کنید و دسترسی به محتوا را به کاربران محدود کنید. این افزونه با تمام درگاه های پرداخت محبوب کار می کند و با فروشگاه های آنلاین نیز با استفاده از WooCommerce به خوبی بازی می کند.

MemberPress دارای بسیاری از ویژگی های قدرتمند دیگر از جمله محتوای قطره ای ، مدیریت دوره (LMS) ، عضویت در گروه ، قوانین دسترسی قدرتمند ، ویژگی های اتوماسیون و موارد دیگر است.

۱۰٫ RafflePress

افزونه RafflePress
افزونه RafflePress

RafflePress جزو بهترین افزونه های وردپرس ارائه دهنده امکان اشتراک و اتصال وردپرس با شبکه های اجتماعی است.با این افزونه می توانید فوراً بازدید وب سایت خود را افزایش دهید ، تعداد بیشتری از دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی را بدست آورید و مشترکین ایمیل را با هدایا و مسابقات دوره ای افزایش دهید.

با RafflePress همراه با صفحه ساز با قابلیت کشیدن و رها کردن، همراه با الگوهای اثبات شده، می توانید برای ایجاد هدایایی که توجه بازدید کننده را به خود جلب می کند ایجاد کنید.

برای ورود به سایت ، بازدید کنندگان وب سایت باید از آدرس ایمیل خود استفاده کنند. این به شما کمک می کند مشترکان بیشتری برای خبرنامه ایمیل خود تهیه کنید.

رافل پرس کاربران را تشویق می کند تا پروفایل های اجتماعی شما را دنبال کنند و نتایج بدست آمده را با دوستان خود به اشتراک بگذارند تا ورودی های بیشتری در این مسابقه بدست آورند. این به شما کمک می کند تا تعامل با شبکه های اجتماعی را افزایش دهید.

بازاریابی دهان به دهان به شما کمک می کند ترافیک بیشتری داشته باشید ، سریعتر! این کار منجر به دنبال کنندگان بیشتر ، فروش بیشتر و درآمد بیشتر می شود!

به راحتی می توانید پروفایل های اجتماعی ، افزونه های فرم وردپرس و همه سیستم های معروف بازاریابی و CRM خود را بهم متصل کنید.

RafflePress یک نسخه رایگان به نام RafflePress lite دارد که می توانید با آن شروع کنید. اگر می خواهید ویژگی های قدرتمندتری داشته باشید، باید از RafflePress Pro استفاده کنید.

۱۱٫ PushEngage

افزونه PushEngage
افزونه PushEngage

PushEngage یکی از بهترین افزونه های وردپرس در زمینه اطلاع رسانی برای وردپرس است. این افزونه به شما امکان می دهد تا با استفاده از فناوری اطلاع رسانی مرورگر (Browser Notification) ، پیام ها و اطلاعیه های هدفمند را برای بازدید کنندگان وب سایت خود ارسال کنید.

برای وب سایت های تجارتی، می تواند به طور خودکار اعلان های ترک سبد خرید ، هشدارهای افت قیمت، اعلان های هشدار موجودی و موارد دیگر را به کاربران نمایش دهد.

برای وبلاگ نویسان و ناشران، می تواند به طور خودکار اعلان های ارسال مطلب جدید را برای همه مشترکان ارسال کند.

بهترین قسمت در مورد PushEngage این است که آنها داده های شما را برخلاف سایر ارائه دهندگان به سایر شرکت ها نمی فروشند.

جایگزین: OneSignal یکی دیگر از گزینه های محبوب است ، اما آنها داده های شما را به سایر شرکت ها می فروشند.

۱۲٫ Uncanny Automator

افزونه Uncanny Automator
افزونه Uncanny Automator

Uncanny Automator از جمله بهترین افزونه های وردپرس برای اتوماسیون است. به شما امکان می دهد افزونه های موجود وردپرس خود را به هم وصل کنید بدون اینکه کدی بنویسید ، بنابراین می توانید کارهای معمول مدیریت را خودکار کرده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

این برنامه به طور یکپارچه با محبوب ترین افزونه های وردپرس ادغام می شود ، بنابراین شما می توانید بدون استخدام توسعه دهنده به راحتی دستورالعمل های اتوماسیون را ایجاد کنید.

شما می توانید به سادگی از بین بیش از ۹۰ حالت برای ایجاد دستور العمل های “اگر یک شرط درست بود فلان کار را انجام بده” در سایت وردپرس خود استفاده کنید (بدون نیاز به کدنویسی).

به زبان ساده ، به افزونه های وردپرس شما کمک می کند تا با یکدیگر صحبت کنند ، بنابراین با هم بهتر کار می کنند.

از قابلیت های مهم این افزونه این است که شما حتی می توانید دو سایت جداگانه وردپرس را به هم متصل کنید بدون اینکه کدی بنویسید. این مورد برای فروشگاه های آنلاین و سایت های دارای بخش عضویت بسیار مفید است.

برخی از موارد استفاده شامل:

  • ۲ سایت وردپرس را به هم متصل کنید، محصولات را روی یکی بفروشید ولی عضویت را روی دیگری قرار دهید.
  • دکمه هایی ایجاد کنید که بتوانند به طور خودکار حساب های کاربری ایجاد کرده و سایر اقدامات را در وردپرس انجام دهند.
  • ویژگی های کاربر سفارشی را بر اساس عملکرد کاربر به پروفایل کاربر اضافه کنید.
  • دستورالعمل های اتوماسیون در یک افزونه از اقدام انجام شده توسط افزونه دیگر (به عنوان مثال ، ارسال WPForms می تواند برای ایجاد سفارش در WooCommerce استفاده شود).
  • با استفاده از یکپارچه سازی Zapier ، سایت وردپرس خود را به بیش از ۱۰۰۰ سرویس دهنده متصل کنید.
  • … و موارد خیلی بیشتر

۱۳٫ LearnDash

افزونه LearnDash
افزونه LearnDash

LearnDash بهترین افزونه WordPress LMS برای ایجاد و فروش دوره های آنلاین از طریق وب سایت وردپرس شما است. این افزونه یک سازنده دوره از طریق کشیدن و رها کردن است که به شما امکان می دهد به سرعت دروس ، آزمونها و تکالیف را برای ساخت دوره خود اضافه کنید.

جایگزین: MemberPress اکنون یک خالق دوره قوی را به عنوان بخشی از افزونه عضویت خود ارائه می دهد.

۱۴٫ Google Workspace (formerly G Suite)

Google Workspace (G Suite سابق) مجموعه ای از برنامه های وب مانند ایمیل ، اسناد ، صفحات گسترده و غیره است که توسط Google ایجاد شده است ، این مجموعه، از موارد مشابه خود، قدرتمند تر، ارزان تر و دارای نصب آسان و بدون دردسر است.

این سرویس به شما امکان می دهد در هزینه های نرم افزار، سخت افزار، استخدام کارمندان فناوری اطلاعات، مدیریت پشتیبان گیری و موارد دیگر صرفه جویی کنید. از همه مهمتر به شما امکان می دهد از آدرس های ایمیل حرفه ای با نام دامنه تجاری خود در داخل Gmail استفاده کنید.

جایگزین: همچنین می توانید از طریق ارائه دهنده خدمات میزبانی وردپرس خود ایمیل با پسوند دلخواه دریافت کنید یا از Microsoft Office365 استفاده کنید.

۱۵٫ SEMRush

افزونه SEMRush
افزونه SEMRush

SEMRush یک مجموعه ابزار بازاریابی همه کاره برای متخصصان بازاریابی دیجیتال و صاحبان مشاغل است. این افزونه دارای ابزارهای قدرتمندی است که به شما در بهبود SEO ، استراتژی بازدیدکنندگان تبلیغاتی ، شبکه های اجتماعی و استراتژی محتوا و روابط عمومی کمک می کند.

این افزونه به شما کمک می کند در مورد: کلمات کلیدی ، حسابرسی بک لینک ، ردیابی نام تجاری ، جاسوسی از رقبا ، کشف پست ها و صفحات با بهترین عملکرد در شبکه های اجتماعی ، تجزیه و تحلیل استراتژی تبلیغات و موارد دیگر.

این پاراگرافهای کوتاه برای توصیف قدرت واقعی SEMRush کافی نیستند. این یک ابزار لازم برای صاحبان مشاغل جدی در لیست ماست.

۱۶٫ LiveChat

افزونه LiveChat
افزونه LiveChat

LiveChat Inc بهترین نرم افزار پشتیبانی چت زنده برای مشاغل و وب سایت های تجارت الکترونیکی است. استفاده از آن بسیار آسان است و به شما امکان می دهد به سرعت پشتیبانی آنلاین را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید.

این افزونه گزینه های شخصی سازی زیادی دارد و همراه با یک برنامه تلفن همراه است ، بنابراین می توانید از طریق تلفن همراه پشتیبانی ۲۴ ساعته داشته باشید.

این افزونه با سایر نرم افزارهای پشتیبانی، CRM ، بازاریابی از طریق ایمیل و سایر ابزارها ادغام می شود. از همه مهمتر ، سریع بارگیری می شود و تجربه کاربری فوق العاده ای را ارائه می دهد.

تیم پشتیبان LiveChat همچنین ChatBot.com را ایجاد کردند که بهترین نرم افزار chatbot مجهز به هوش مصنوعی است. می توانید از آن در ترکیب با LiveChat استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که کاربران شما همیشه با کمک AI + human (هوش مصنوعی+ اپراتور انسانی) سریعترین پاسخ را دریافت می کنند.

گزینه دیگر: Sendinblue Chat سرویس محبوب دیگری است که به شما امکان می دهد چت ، CRM ، پیام کوتاه ، فیس بوک و ایمیل را در به یک وب سایت متصل کنید.

افزونه Pretty Links Pro
افزونه Pretty Links Pro

Pretty Links Pro یکی از بهترین افزونه های مدیریت لینک برای وردپرس است. این افزونه به شما امکان می دهد پیوندهای وابسته (Affiliate Links) را به راحتی مدیریت کنید در حالی که این لینک ها را برای اشتراک گذاری کوتاه و به یادماندنی می کند.

این ابزار ایده آل برای بازاریاب ها، پادکسترها، صاحبان مشاغل و سایر افرادی است که می خواهند به راحتی URL های کوتاه در وردپرس ایجاد کنند.

جایگزین: ThirstyAffiliates یک گزینه عالی با بسیاری از ویژگی های قدرتمند است.

۱۸٫ Shared Counts

افزونه Shared Counts
افزونه Shared Counts

Shared Counts بهترین پلاگین رسانه اجتماعی وردپرس است که به شما امکان می دهد به راحتی دکمه های زیبای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را در وب سایت خود اضافه کنید.

همچنین تعداد اشتراک ها را نشان می دهد ، که به شما کمک می کند محبوبیت وب سایت خود را نشان دهید.

در حالی که بسیاری از افزون های مشابه دارای هزینه هستند، این پلاگین رایگان همه آنها را در کیفیت و عملکرد شکست می دهد.

۱۹٫ WP Mail SMTP

افزونه WP Mail SMTP
افزونه WP Mail SMTP

به طور پیش فرض ، وردپرس برای ارسال ایمیل از PHP استفاده می کند. مشکل این است که یا شرکتهای میزبان وردپرس این ویژگی را به درستی تنظیم نکرده اند ، یا برای جلوگیری از سو استفاده این ویژگی را غیرفعال می کنند.

این اساساً بدان معنی است که شما و کاربرانتان ممکن است اعلان های مهم ایمیل را از سایت وردپرسی خود دریافت نکنید.

WP Mail SMTP با ارسال ایمیل های وردپرس با استفاده از یک سرور پست الکترونیکی مناسب SMTP این مشکل را برطرف می کند.

۲۰٫ Insert Headers and Footers

در هنگام مدیریت سایت وردپرس خود ، ممکن است گاهی اوقات لازم باشد برای تأیید ، درج تبلیغات و غیره ، قطعه کد را به هدر یا پاورقی وردپرس خود اضافه کنید.

Insert Headers and Footer به شما امکان می دهد بدون ویرایش فایل های تم خود ، به راحتی قطعه کد را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

این افزونه رایگان برای صاحبان مشاغل بسیار مفید است.

۲۱٫ WPML

افزونه WPML
افزونه WPML

به طور پیش فرض ، وردپرس به شما اجازه نمی دهد به راحتی یک وب سایت چند زبانه ایجاد کنید. این یک چالش برای مشاغلی است که مشتری های چند زبانه را در مکان های مختلف جغرافیایی دارند.

در اینجا به افزونه WPML نیاز خواهید داشت. WPML یک افزونه چند زبانه وردپرس است که به شما امکان می دهد وب سایت های چند زبانه را با وردپرس به راحتی ایجاد کنید.

استفاده از آن بسیار آسان ، سازگار با SEO است و به شما کمک می کند تا به راحتی محتوا را به زبان های مختلف ایجاد کنید.

جایگزین: TranslatePress یک گزینه عالی است که به سرعت در حال رشد است.

۲۲٫ WooCommerce

افزونه ووکامرس WooCommerce
افزونه ووکامرس WooCommerce

WooCommerce محبوب ترین افزونه تجارت الکترونیکی برای وردپرس است که بیش از ۴ میلیون وب سایت از آن استفاده می کنند.

این افزونه تمام ویژگی های قدرتمندی که شما برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین نیاز دارید را در خود دارد.

طی چند سال گذشته ، ووکامرس خود را به عنوان بهترین افزونه تجارت الکترونیکی برای وردپرس معرفی کرده است. اکنون حتی یک اکوسیستم WooCommerce با میزبانی اختصاصی WooCommerce ، تم های WooCommerce و پلاگین های WooCommerce در دسترس است.

جایگزین: BigCommerce یک پلت فرم تجارت الکترونیکی بدون سر و صدا برای وردپرس است. مقیاس پذیری بالا و عدم نیاز به تغییرات و نگهداری، را برای دارندگان جدی فروشگاه ارائه می دهد.

۲۳٫ Nextiva

افزونه Nextiva
افزونه Nextiva

Nextiva از نظر ویژگی ها و سهولت استفاده بهترین سرویس تلفن تجاری است. آنها به شما امکان می دهند برای وب سایت خود شماره تلفن کاری دریافت کنید که دارای انتقال مکالمه پیشرفته ، تماس داخلی نامحدود ، پست صوتی به ایمیل یا پیامک ، ارسال فکس به صورت آنلاین و موارد دیگر می باشد.

بهترین قسمت این است که می توانید از طریق شماره تلفن کاری خود مستقیماً با تلفن همراه خود تماس بگیرید که برای مشاغل کوچک بسیار عالی است. همچنین می توانید ساعات کاری تعیین کنید ، بنابراین در ایام تعطیل یا ساعات غیر کاری مزاحم نخواهید شد.

سیستم آنها همچنین CRM ، گفتگوی زنده ، نظرسنجی آنلاین و سایر ویژگی های ارتباطی را ارائه می دهد. شما می توانید همه آنها را در یک پنل مدیریتی مبتنی بر وب ساده مدیریت کنید که برای صاحبان مشاغل کوچک امکان مدیریت آسان همه چیز مانند یک حرفه ای را آسان می کند.

گزینه دیگر: RingCentral یکی دیگر از ارائه دهندگان خدمات تلفن و صوتی تجاری است که بسیار توصیه می شود.

منبع: wpbeginner

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *