حذف آیکون پرشین استت

خرید و فروش بیت کوین

به علت سرعت پایین اینترنت در ایران یکی از مشکلات صاحبان وبلاگ و وب سایت اینه که نمی تونن از تعداد واقعی بازدیدکننده ها مطلع بشند چراکه کد کانتر ( شمارندهpstat۱.PNG بازدیدکننده ها ) معمولا در پایین سایت قرار می گیره و قبل از اینکه لود بشه کاربر روی دکمه Stop مرورگرش کلیک می کنه و با این کار اون بازدیدکننده مشخصاتش ثبت نمی شه . خب پس راه حل چیه ؟
یکی از بهترین راه حل ها اینه که کد و اسکریپت کانتر مورد نظر رو در جایی از سایت قرار داد که کمتر کاربری در اونجا روی دکمه توقف مرورگرش کلیک کنه یعنی بالای سایت . اما اینجا یه مشکلی پیش میاد و اونم این آیکون مورد نظر ، مسلما با قرار دادن اسکریپت در بالای سایت آیکونش هم می ره بالای سایت و ممکنه کار رو به هم بریزه .
در این مطلب می خواهیم ترفندی رو یاد بدیم که این آیکون رو از کانتر پرشین استت ( یکی از محبوب ترین استت ها بین وب مستر ها ) حذف کرد .
انجام این کار بسیار ساده هست و کافیست تغییر کوچکی در اسکریپتی که این سایت به شما می ده بدید و آنرا در سایتتون قرار بدید ( مثلا بعد از تگ body ) . در اسکریپتی که به شما داده می شه و همونطور که در تصویر هم می بینید یک کد ۸ رقمی اختصاصی وجود دارد که مخصوص سایت شماست ، بعد از این کد در داخل پرانتز یک عدد ۰ وجود دارد ، برای حذف آیکون کافیست ۰ را به ۴ تغییر دهید

نکته : برای دسترسی به استتون قبل از انجام این کار آدرس استتون رو بوک مارک کنید .

اگر تصوير به نمايش در نيامده روي آن كليك كنيد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *