کسب درآمد ملیونی بدون سرمایه

خرید و فروش بیت کوین

با سلام

همين الان عضو شويد وفرصت را ازدست ندهيد

براي آشنايي با امكانات و فوايد اين سايت به ادامه مطلب برويد تا سود مليوني داشته باشيد


تا چندي پيش (با توجه تجربيات گذشته ام) فكر مي كردم كه كساني كه راه هاي كسب در آمد از اينترنت را معرفي مي كنند، افرادي سود جو هستند كه با معرفي راه هاي مجهول و دروغين به افراد، در پي سود و منفعت خود هستند. اما به تازگي با سايتي آشنا شدم كه باعث شد نظرم به كلي تغيير كند! اين سايت، اوكسين ادز نام دارد. شايد نامش را قبلا شنيده باشيد!

من اكنون در اين سايت عضو هستم و از خدمات و در آمدش بسيار راضي هستم.

كساني كه از بازديد كنندگان قديمي و هميشگي ايران جاوا هستند، مي دانند كه هميشه سعي ما بر آن بوده كه به معرفي سايت ها و كدهاي مفيد بپردازيم و به جزء تبليغات علني، از راه ديگري براي سود جويي استفاده نكنيم. اكنون نيز كه به معرفي اين سايت مي پردازيم، هيچ سودي به ما نمي رسد مگر اين كه شما از طريق ما در اين سايت عضو شويد.

ورود به سايت اوكسين ادز

در ادامه ي مطلب مي توانيد به آشنايي كامل با اين سايت و مطالعه ي شرايط و مقرراتش بپردازيد.

شرايط و مقررات

این توافق نامه به منظور همکاری با سیستم مدیریت تبلیغات اینترنتی اوکسین ادز می باشد. اصطلاح نمایش دهنده تبلیغات در این توافق نامه به هر شخص حقیقی و یا حقوقی که با قبول شرایط زیر در بخش ” نمایش دهنده تبلیغات” سیستم اوکسین ادز ثبت نام کند، اطلاق می شود. برای استفاده از خدمات اوکسین ادز ، “نمایش دهنده تبلیغات” ملزم و متعهد به انجام كامل مفاد اين توافق نامه مي باشد.

کلیه نمایش دهندگان تبلیغات لازم است با تمام شرایط این توافق نامه موافق باشند. اوکسین ادز حق باطل کردن عضویت و پرداخت نکردن حساب هر یک از نمایش دهندگان تبلیغات که منطبق با این توافق نامه عمل نکنند را دارد .

اوکسین ادز هیچ گونه مسئولیتی را در قبال زیان ها و یا خساراتی که از عدم رعایت موارد زیر به نمایش دهنده تبلیغات وارد می شود، بعهده ندارد.

کلیه حقوق مالکیت این سایت اینترنتی شامل تصاویر، متون و یا هر جزء دیگری از آن، در مالکیت مدیر سایت قرار دارد و کلیه حقوق این مالکیت محفوظ می باشند.

انجام هرگونه کپی، استخراج و یا تکثیر بخشی و یا تمامی اطلاعات اوکسین ادز و یا هرگونه عملدیگری که حقوق اوکسین ادز را خدشه دار نماید ممنوع و قابل پیگیری می باشد.

نمونه هایی از سایت ها که اوکسین ادز به عنوان همکار نمی پذیرد:

  • سايت های اینترنتی و يا وبلاگ هایی که حاوی عكس و مطلب غير اخلاقي باشند و یا لینک به سایت های غیر مجازی که مرتبط با مسایل جنسی هستند، داشته باشند.

  • سایت ها و وبلاگهایی که به هرگونه اعمال غیر قانونی مرتبطند. (مثل چگونگی ساخت بمب یا مشروبات الکلی یا چگونگی دزدی نرم افزاری ، ساخت فیلثر شکن و بروکسی )

  • لینک باکسهایی که حاوی عناوین و لینکهای غیر اخلاقی و غیر شرعی و مغایر با فوانین کشور ایران و بدون محتوای مناسب و مفید برای بازدیدکنندگان باشند.همچنین لینک باکسهایی که از کدهایی مانند رفرش و… استفاده می نمایند مجاز به عضویت در سیستم نیستند.

  • سایت ها و وبلاگهایی که مطالب مربوط به تعصبات نژادی ، قومی ، سیاسی و مذهبی را در بر دارند .

  • سایت ها و وبلاگهایی که به هر عنوان با قوانین و مقررات و سیاستهای نظام جمهوری اسلامی ایران منافات داشته باشند.

سایت هایی که شامل موارد تقلب و تخلف می شوند:

  • سایت ها و وبلاگهایی که برای افزایش کاذب تعداد کلیک از حربه هایی چون ربات ها و یا هر گونه تشويق كاربران براي كليك بر روي تبليغات (مانند: براي حمايت از ما كليك كنيد، روي تبليغات كليك كنيد و…) استفاده می کنند.

  • کلیه افرادی که از سیستمهای رایگان وبلاگ دهی مانند بلاگفا استفاده می نمایند چنانچه اقدام به ساخت یک یا چندین وبلاگ بی محتوا کنند و یا از کلمات غیر اخلاقی در عنوان و یا مطالب وبلاگشان استفاده کنند و در آنها مبادرت به نمایش تبلیغات اوکسین ادز نمایند علاوه بر مسدود شدن آن وبلاگها از طرف سایت سرویس دهنده وبلاگ ، عضویت آن افراد هم در سیستم اوکسین ادز مسدود خواهد شد.

  • سایت ها و وبلاگهایی که کد تبلیغ اوکسین ادز را در پنجره های پاپ آپ ویا iframe های نامرئی به هر نحوه و شکل قرار می دهند.

  • سایت ها و وبلاگهایی که کد تبلیغ اوکسین ادز را در اسکریپت های مختلف(مانند صفحه سیاه) و مخفی قرار دهند و سعی در فریب سیستم از لحاظ تعداد کلیک داشته باشند.

  • سایت ها و وبلاگهایی که هیچ مطلبی نداشته باشند و تنها مبادرت به نمایش تبلیغات نمایند و یا برای مدت طولانی بروز نشده باشند.

  • اوکسین ادز هر گونه ترافیک سایت های عضو را روزانه در نظر دارد و هر گونه تقلب در افزایش آمار سایت را تشخیص می دهد. اوکسین ادز در صورت تشخیص هرگونه اقدام در جهت تقلب بلافاصله عضویت کاربر مربوطه را حذف مینماید و اوکسین ادز هیچ بدهی ای به وی نخواهد داشت.

زمان واریز پورسانت:

حداقل درآمد قابل پرداخت در ماه مبلغ 250.000 ریال می باشد.

درآمد هر عضو درروزهای 23و24و 25 هر ماه محاسبه می شود و پس از رسیدن به حد نصاب لازم ، به حساب وی واریز می گردد.در صورتی که درآمد نمایش دهنده تبلیغات در مدت یک ماه به حدنصاب قابل پرداخت نرسیده باشد، پرداخت به ماه بعد موکول خواهد شد.

سایر شرایط و مقررات:

کلیه اعضاء متعهد می شوند در جهت همکاری و جلوگیری از ضرر و زیان سیستم ، به طور همزمان از تبلیغات متنی و گرافیکی در وبلاگ یا سایتهای خود استفاده نمایند.

مطالب و زبان سایتها و وبلاگهای عضو سیستم باید به فارسی باشد.

کلیکهای ارسالی از پروکسی ها و فیلترشکن ها محسوب نخواهد شد.همچنین کلیکهای ارسالی از خارج از ایران به 2 دلیل محاسبه نخواهند شد: 1- عدم توانایی خرید محصولات تبلیغ شونده توسط افراد خارج از ایران 2- سوء استفاده افراد متخلف از آی پی های خارجی جهت ارسال کلیکهای دروغین به سیستم، که همین امر می تواند باعث ورشکستگی سیستم شود.توجه داشته باشید کلیکهای واقعی و دور از تقلب خارج از کشور برای هر کاربر معمولا کمتر از 2 درصد کل کلیکهای وی می باشد که در واقع با توجه به پاداشها و جوایز ماهیانه به هیچ عنوان نمی تواند باعث ضایع شدن حقوق اعضاء شود.

نمایش دهنده تبلیغات موظف است مشخصات خود را از قبیل نام، آدرس، شماره تلفن و شماره حساب و نام سایت را صحیح اعلام کند و در صورت مشاهده تضاد حساب کاربری نمایش دهنده تبلیغات بسته شده و درآمد کسب شده توسط وی به نفع اوکسین ادز بلوکه می شود.

این توافقنامه ممکن است بر حسب زمان و لزوم دچار تغییرات شود.

پيروز باشيد

1 پاسخ به “کسب درآمد ملیونی بدون سرمایه”

  1. توضیح کاملی در مورد چگونگی کارکردن در این سایت را ندادید . ممنون می شم اگر بیشتر شرح دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *